Què es el Whatsapp d'emergències? - Vivienda y Calidad en la Edificación
Què es el Whatsapp d'emergències?
WhatsAPP Emergències
UAD_GVA
OBJECTIU:
- 1-Atendre preferentment i directament, de manera immediata i comprensible als col·lectius afectats per l'emergència d'habitatge.
- 2-Anticipar-se i mitigar l'augment previst de les emergències d'habitatge.
- 3-Informar de les "alternatives legals" a disposició dels afectats per aquest problema.
- 4- Donar resposta a les necessitats transferides per les organitzacions socials d'una millor i més urgent assistència evitant situacions de gravetat i evitant situacions d'impotència vital.
- 5-Establir una eina de valor afegit dins de l'esquema de millora dels canals de comunicació existents.
- 6-Conèixer la dimensió real del problema.
- 7-Impulsar les xarxes capil·lenques per ajudar les existències a diferents nivells d'administració pública.
- 8-Avaluar i prendre mesures correctores sobre la prestació d'aquest servei social.
FINALITAT:
1.-Implementar un sistema d'atenció precoç.
El servei immediat es crea mitjançant un número de telèfon exclusiu de WhatsApp.
2.-El sistema ha de ser àgil.
L'eina de WhatsApp és la número 1 en usuaris de tot el món i a la Comunitat Valenciana.
3.-El sistema ha de ser urgent.
Els usuaris disposen de l'eina a la seua disposició de 10 a.m. a 21 hores.
4.-El sistema ha de ser directe.
La trucada personal es realitza en el mateix dia que es realitza la sol·licitud per WhatsApp.
5.-El sistema ha de ser efectiu.
El canal de comunicació personal, parlat i directe
6.- El sistema ha de ser humà.
El servei ha d'oferir una primera informació emocional i legal.
7.- El sistema ha de tenir traçabilitat.
La informació rellevant serà arxivada i processada utilitzant fotos de WhasApp.
8.-El sistema ha de millorar la xarxa capil·lar.
El cas es derivarà al servei corresponent després de la seva inscripció temporal a monitoritzar.
9.-Ha de ser la base d'un servei futur.
Generant estructura d'actuació i coordinació amb la UAD.
Consolidar, millorar i ampliar l'estructura capilar dels serveis amb altres entitats d'acompanyament i assessorament.
Coordinar accions amb entitats implicades.