Què es el Whatsapp d'emergències?

Què es el Whatsapp d'emergències?


 

WhatsAPP Emergències

UAD_GVA

 

OBJECTIU:

  • 1-Atendre preferentment i directament, de manera immediata i comprensible als col·lectius afectats per l'emergència d'habitatge.
  • 2-Anticipar-se i mitigar l'augment previst de les emergències d'habitatge.
  • 3-Informar de les "alternatives legals" a disposició dels afectats per aquest problema.
  • 4- Donar resposta a les necessitats transferides per les organitzacions socials d'una millor i més urgent assistència evitant situacions de gravetat i evitant situacions d'impotència vital.
  • 5-Establir una eina de valor afegit dins de l'esquema de millora dels canals de comunicació existents.
  • 6-Conèixer la dimensió real del problema.
  • 7-Impulsar les xarxes capil·lenques per ajudar les existències a diferents nivells d'administració pública.
  • 8-Avaluar i prendre mesures correctores sobre la prestació d'aquest servei social.

 

FINALITAT:

1.-Implementar un sistema d'atenció precoç.

El servei immediat es crea mitjançant un número de telèfon exclusiu de WhatsApp.

2.-El sistema ha de ser àgil.

L'eina de WhatsApp és la número 1 en usuaris de tot el món i a la Comunitat Valenciana.

3.-El sistema ha de ser urgent.

 Els usuaris disposen de l'eina a la seua disposició de 10 a.m. a 21 hores.

4.-El sistema ha de ser directe.

La trucada personal es realitza en el mateix dia que es realitza la sol·licitud per WhatsApp.

5.-El sistema ha de ser efectiu.

El canal de comunicació personal, parlat i directe

6.- El sistema ha de ser humà.

El servei ha d'oferir una primera informació emocional i legal.

7.- El sistema ha de tenir traçabilitat.

 La informació rellevant serà arxivada i processada utilitzant fotos de WhasApp.

8.-El sistema ha de millorar la xarxa capil·lar.

El cas es derivarà al servei corresponent després de la seva inscripció temporal a monitoritzar.

9.-Ha de ser la base d'un servei futur.

Generant estructura d'actuació i coordinació amb la UAD.

Consolidar, millorar i ampliar l'estructura capilar dels serveis amb altres entitats d'acompanyament i assessorament.

Coordinar accions amb entitats implicades.