Vicepresidència Primera i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda
Tràmit presentació sol·licitud - Vivienda y Calidad en la Edificación
Tràmit presentació sol·licitud
S'ha d'omplir un formulari electrònic de sol·licitud per cada persona que adquireix l'habitatge i sol·licita l'ajuda.
Tant si es disposa de certificat digital com si no, totes les sol·licituds s'han de tramitar omplint el formulari telemàtic indicat en els enllaços dels apartats a i b següents, segons el cas que corresponga.
a) Si disposeu de certificat digital, cliqueu en la icona "Presentació autenticada" (situat al principi de la pàgina, en roig) d'aquest tràmit, ompliu el formulari i adjunteu tota la documentació disponible en el moment de la sol·licitud.
b) Si no disposeu de certificat digital, cliqueu en la icona "Presentació no autenticada" (situat al principi de la pàgina, en roig) d'aquest tràmit. Una vegada omplit el formulari, heu d'imprimir el justificant de presentació i l'imprés de sol·licitud (és només un document), signar-lo i presentar-lo amb tota la documentació requerida en algú dels llocs següents:
- Preferiblement, en alguna de les seus dels Servicis Territorials de Vivenda situades en:
- Alacant (Av. D'Aguilera, 1, *entreplanta)
- Castelló (Av. de la Mar, 16)
- València (Gregorio Gea, 27)
- En algun dels registres contemplats en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.